Hobbyfotografer ønsker oppdrag




Vi er to ivrige fotografer som kunne tenke seg å øve på baby, barn, ungdom, bursdagsselskap, temakvelder, karneval, jubileum osv.

Så ønsker du noe annet en "studiobilder," men mer levende bilder så kan du jo ta kontakt med oss.

Peggy - mob. 94 23 39 88

Jan Arild - mob. 41 15 89 65

Vi leverer digital bildefil som du kan skrive ut selv eller via nett/fotobutikk.

mandag 22. juli 2013

Fotoshoot med Kaja og hennes nye frisyre

En dag i begynnelsen av juli ble jeg invitert på grillparty hjemme hos Kaja. Renate, Kajas mor, disket opp med masse deilig grillmat. Samtidig benyttet jeg anledningen til å ha en fotoshoot med Kaja, hun hadde jo nylig fått ny frisyre og ønsket noen nye bilder. Vi tok fotograferingen helt ut og det endte med klesskift og litt "kreativ" fotografering.

Alle bildene har jeg lagt ut på min flick-konto og som det er linket til i mitt forrige innlegg, men her skal jeg presentere de 10 som jeg syns ble best.












Gleder meg til neste fotoshoot med Kaja, favorittmodellen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar