Hobbyfotografer ønsker oppdrag




Vi er to ivrige fotografer som kunne tenke seg å øve på baby, barn, ungdom, bursdagsselskap, temakvelder, karneval, jubileum osv.

Så ønsker du noe annet en "studiobilder," men mer levende bilder så kan du jo ta kontakt med oss.

Peggy - mob. 94 23 39 88

Jan Arild - mob. 41 15 89 65

Vi leverer digital bildefil som du kan skrive ut selv eller via nett/fotobutikk.

søndag 3. juni 2012

Peggy gjorde det skarpt på Nasjonalt Fotostevne i Bergen. Dette er en Nasjonal konkurranse der fotografer fra hele landet konkurerer i ulike klasser. Peggy leverte inn flere bilder, og blant annet ett bilde i klassen "Rødt" som hun fikk sølvmedalje for!

Vi gratulerer Peggy  med SØLVMEDALJE!!

3 kommentarer:

  1. Må jo bare si noe her. Ble mega overraska da jeg fikk greie på at jeg hadde fått sølv. Ikke bare at jeg leverte inn bildene i siste liten rett før fristen gikk ut og med en tro om å bli antatt var langt vekke.
    Bare at jeg deltok synes jeg var stort og hadde overhode ingen forventninger til noe annet.
    Også SØLV da folkens, jeg er jo flink jo, hehehe
    Så i sommer blir det å ta masse bilder, for detta var en fin pådriver til mer iherdig jobbing.

    SvarSlett
  2. Gratulerer ! SÅ flott bilde ..Ja du ER flink :)

    SvarSlett