Hobbyfotografer ønsker oppdrag




Vi er to ivrige fotografer som kunne tenke seg å øve på baby, barn, ungdom, bursdagsselskap, temakvelder, karneval, jubileum osv.

Så ønsker du noe annet en "studiobilder," men mer levende bilder så kan du jo ta kontakt med oss.

Peggy - mob. 94 23 39 88

Jan Arild - mob. 41 15 89 65

Vi leverer digital bildefil som du kan skrive ut selv eller via nett/fotobutikk.

lørdag 28. juli 2012

Min lille macroverden

Må innrømme at macro er neimen ikke så lett som kanskje noen tror. I starten var jeg passe små sur fordi jeg synes jeg hadde for dårlig linse også. Og det gjorde ikke jobben lettere. Synes kanskje jeg har fått litt mer dreisen på det nå, skjønner litt mer. Og ikke minst er litt mer tålmodig av meg der vi går/triller i skogen.
Legger ut noen av dem jeg synes ble best fra Teieskauen sist vi var der.

        Vevkjærring er vel navnet på denne. Mener vi også kalte den stankelben.

                                                 Flue, men hvem art vet jeg ikke enda.







                                                                         Tordivel





























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar